bir yerde emege karsı haksızlk,saygısızlık yapılıyorsa o durum için guzel bi anı diyemeyiz..tabi cok onemli olmayan bir yarısma ama bolesine zor sartlar altında katılarak ve caba sarfedip guzelde calarak finale cıkamamak zor iş.kendimiz icin demiyorum bizden once finale cıkması gereken gruplarda vardı ama cıkamadılar.yani butun seyircler kararını vermisti ama sonuclar garip...