Şok oldum şu sayfayı gördüğümde. :) Ülke gündemi bu kadar tartışılıyor mudur acaba jüriye laf atan arkadaşlar tarafından? Orada yaşananları acı ya da tatlı bir anı olarak kabul edebilen herkes bence bu yarışmanın birincisidir! :)
Saygı sevgi ve benzeri şeyler iletiyorum..
Maltepe Merkez Anadolu Lisesi
17 Mart 2008 Pazartesi | Yazan: Buğra_
iyi dedin Buğra_ ;
Bu arada Cuma günü sizi izleyemesemde gerçekten çok başarılıydınız :P
Final günü görüşürüz. (bebeyimmmhhğğğ)