estrüman ödülünü ayrı ayrı en iyi davulcu en iyi gitarist diye vermiyorlar direk enstrüman olarak veriyolar. ama geçen yılın 3.sü davulcuydu. buse, korkmazyiğit lisesinden. 1. de hüseyin avni sözen A.L. den Cansu Özkul(bas gitar)idi. havamdan geçilmiyo :D
13 Mart 2008 Perşembe | Yazan: oceanspray