Finali dört gözle bekliyoruz arkadaşlar!Her ne kadar bizim ekip pert olduysa da 3buçuk gün sonrasında. :S :D Dinlenmiş olarak 1 gün geçirmek süper olacaktır! ;)
pert olmak hiç bu kadar eğlenceli olmamıştı ama di mi =P tüm kaçırdığım derslere değdi doğrusu =) yaşasın rehber ekiiiip!!
r.e. Barış