Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Elemeleri @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • Oh_the_Guilt • 10 Mart 2008 00:00 • #633052
    Biz cumartesi çıktık Özel Alman Lisesi olarak üç dalda. Inşallah 3 dalda da çıkarız finale, çıkamazsak sağlık olsun tabi:)
    Benim şahsen beğendiğim iki okul vardı. St. Benoit in bestesine bayıldım, belli ki üzerinde çalışılmış özenilmiş. Tebrik ederim arkadaşları kesinlikle amatörlükten uzaklar gerçekten tekrar denk gelmek isterim arkadaşlara. Galatasaray lisesi'nin vokalistini de ayrı tuttum. Şahaneydi yani. Onun dışında cumartesi pembe tişörtlü makyajlı çocuğun ölümüne makyaja bulanmış kızla flört/dans edip şarkı söylemeye çalışması bana çok bayağı geldi. Tamam eyvallah şov da tabi ne bileyim interpretasyon meselesi.
    Umarım herkesin gönlü hoş olur, güzel olur.

    Cem Bilge - Zapata gitaristi
Bu konunun tüm mesajları