Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Elemeleri @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • retenue • 11 Mart 2008 00:00 • #633055
    Teknik ekip olarak elimizden gelenin en iyisini yapmaya ve elimizdeki ekipmanlarla en iyi ses olasılığını sağlamaya çalıştık.sahneye çıkan kimi müzisyen arkadaşlar ciddi anlamda güzel tonlar alabilirken kimisi de duydukları tonların kötülüğünden yakındı.tamamen gitar,efekt pedalları kombinasyonundan kaynaklanan hatalarından,olumsuzluklarından dolayı bunun gibi tatsız şeyler oldu.biz her ne kadar dengeli bi ton çıkarmaya çalışsakta,soundcheck te ögrencilerin efekt pedallarına yapılan ayarı sahne alma sırasında tamamen değiştirmeleri dışarıdaki sesi fazlasıyla etkiledi.bizim işimiz size sahnede ve salonda en iyi ses desteğini sağlamak.kimsenin kötülüğünü veya kıl olup sahne performansının düşüklüğünü istemedik tabi ki.böyle yargılara varan birkaç arkadaşa duyurulur...
    10 Mart 2008 Pazartesi | Yazan: didyou

    Üstüme alınıp şöyle cevap vereyim:) Bu kulağa daha mantıklı geliyormuş. Ayrıca aklıma öyle kötü niyetli bir şey gelmedi zaten. İçimin de rahatladığını söyleyeyim. Umarım seneye Sj olarak katılırız.
Bu konunun tüm mesajları