O kadar ön yargılı bakma metal müzige bence; hoş zevk meselesi ama metal müzikte eglencelidir dinlemesini bilene! Bazı öküz arkadaslarımız vardı! Onlarıda artık yaşına veriyorum ergenliklerine :) Sana laf çarpmıyorum yani yanlış anlaşılmayalım!
10 Mart 2008 Pazartesi | Yazan: stuntgrind
yok i hate metal demiyorum ben zaten onu da severim ama "şahsen" popçu bir yapım olduğu için dedim ben daha çok eğlenirdim, metal daha az tercih edilmiş olsaydı. eleştiri yok yani =)