Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Elemeleri @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • oceanspray • 10 Mart 2008 00:00 • #633034
    O kadar ön yargılı bakma metal müzige bence; hoş zevk meselesi ama metal müzikte eglencelidir dinlemesini bilene! Bazı öküz arkadaslarımız vardı! Onlarıda artık yaşına veriyorum ergenliklerine :) Sana laf çarpmıyorum yani yanlış anlaşılmayalım!
    10 Mart 2008 Pazartesi | Yazan: stuntgrind

    yok i hate metal demiyorum ben zaten onu da severim ama "şahsen" popçu bir yapım olduğu için dedim ben daha çok eğlenirdim, metal daha az tercih edilmiş olsaydı. eleştiri yok yani =)
Bu konunun tüm mesajları