Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Elemeleri @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • skater_memo • 12 Mart 2008 00:00 • #633086
    Ben Erenköy Kız Lisesinden Selin,
    Kandilli Kız Lisesi,Haydarpaşa Lisesi iyiydi. Acıbademin kazanacağını düşünüyodum, ta ki intaş lisesi sahneye çıkana kadar.. Bu benim şahsi fikrim... Tüm gruplara başarılar diliyorum.
    12 Mart 2008 Çarşamba | Yazan: DarkVampire


    haydarpaşa lisesi adına teşekkür ediyorum yorumun için. bahsettiğin grupların hepsi arkadaşımız olur, hatta kandilli ve acıbademle aynı kulise bile düştük :D umarım saydığın tüm gruplar finale kalır :)
Bu konunun tüm mesajları