Ben Erenköy Kız Lisesinden Selin,
Kandilli Kız Lisesi,Haydarpaşa Lisesi iyiydi. Acıbademin kazanacağını düşünüyodum, ta ki intaş lisesi sahneye çıkana kadar.. Bu benim şahsi fikrim... Tüm gruplara başarılar diliyorum.
12 Mart 2008 Çarşamba | Yazan: DarkVampire