Haydarpaşa Anadolu yarışmadan evvel de ses sistemini denemiş olduğu için ta cumadan ses sisteminin tataklığından sözediyodu. Yarıştıktan sonra da farklı olmamış. İğne ve çuvaldız hediye ediyorum ben o arkadaşlara. Lütfen emeğe saygı. Repleri görelim.
o tartışmanın geçtiği kısımlara bir bakarsan, yazanın biz değil bizim vokalin abisinin olduğunu anlardın(kendisi perşembe günü soundcheck yaptı), bize de böyle anlamsız göndermeler yapmazdın. ben buraya gelip birşeyden mi şikayet ettim? bir oku bakalım. tonmaister böye düşünen arkadaşlara duyurulur falan yazınca ben de cevap verdim..önyargılarını forum köşelerine taşıyacağına kendine sakla bence..