Yanlış anlaşılmalar olmuş skater_memo'yle şimdi msnde görüştüm de. Gerginlik de yok süper ya bu seneyi baya baya sevdim. Mütüş bi ekibin eli değdiği çok belli :P
Yaşar Nuri Öztürk gibi adamım, herkese çözüm var bende. O değil sahne arkasında ne kadar eğlendiğimi hatırlıyorum da... Vay anasını sayın seyirciler.