kimsenin kötülüğünü veya kıl olup sahne performansının düşüklüğünü istemedik tabi ki.böyle yargılara varan birkaç arkadaşa duyurulur...
10 Mart 2008 Pazartesi | Yazan: didyou
ben haydarpaşa lisesi gitaristiyim, pazar günü sonlarda çıktık(30. sırada). o bir kaç arkadaş diye bahsettiklerinizden biri bensem bunu söyleyin gerekli cevabı veriyim, yok değilsem boşu boşuna buraya birşey yazmak istemiyorum..