Tuvaletler yarışmacılara beleşti dikkatinizi çekti mi? :P
Sebiller de cabası, kulislere tıkılmaca yok !!
En kötü Kasdav yarışması böyle olsun, daha ne isterim ?
(Fonda reklam cingılı tabi ki)
10 Mart 2008 Pazartesi | Yazan: rip van winkle
:))) Oğlum hasta hasta,sesim de kısık beni güldürüyorsun.İyice gidecek sesim! :D