Başka bir işim olduğu için sadece arkadaşımın grubunu ve başka 3-4 grubu dinleyebildim. Sahne ses düzeninden pek anlamam açıkçası, ama gitar tonu kısık ve boğuktu. Tabii ki arkadaşlarımızın gitarları ve tecrübesiyle de ilgili bir şey bu, ama sesin dengesiz olması, gitarı duyamamış olmam onların suçu değildi herhalde? Önümüzdeki sene katılmayı düşünüyorduk, ama artık pek emin değiliz.
Ben gittikten sonra (13. gruptan sonra) düzeltilmişse bilemem tabii.