yarışmanın sonlarına doğru çıkan grupları daha rahat duyabildim.davul güzeldi.yine de ekipman yeterli değildi bence.gitar amfileri özellikle.2 gitar kullanan gruplarda sorun oldu.bazen amfinin sesinin hiç gelmediği,bazen gitar sololarını duyamadığımız da oldu.tabii bunların bazıları çalan kişilerle de alakalıdır.