Haydarpaşa Lisesi
Megadeth-Never walk alone...a call to arm
Vokal-gitar: Aykan Suat İpek
Gitar: Muhammet Ramoğlu
Bas: Efe Akyıldız
Davul: Sinan Keçeci
26 Şubat 2008 Salı | Yazan: suatipek
2 senedir işi bilmeyen teknik ekip ayarlayan kötü bi organizasyon ..bu yarışma adam olmaz..
7 Mart 2008 Cuma | Yazan: suatipek
Çok güzel.Bu arkadaş henüz bu senenin teknik ekibiyle ve rehberleriyle karşılaşmadı ve bu yorumu yapmakta.Lütfen ön yargıyla yaklaşmayın.Eğer yaklaşıyorsanız zaten neden katılıyorsunuz?Perşembe ve cuma günkü okullardan bizimle olan arkadaşlarınızdan bilgi almanızı öneririz. :)
Tekrar herkese iyi eğlenceler ve başarılar diliyorum.
Rehber ekip adına, Elerki
arkadaşlar kusura bakmayın bi yanlış anlaşılma olmuş. ben bu gruptanım ve yazan kişi bizim vokal değil abisidir. onların grup perşembe soundcheck yapmıştı, o da garaja girdiğinde direk yazmış heralde kendi hesabını açmadan.