2 senedir işi bilmeyen teknik ekip ayarlayan kötü bi organizasyon ..bu yarışma adam olmaz..
7 Mart 2008 Cuma | Yazan: suatipek
Tamam. :)
Yarışmacıydın ve biz rehberlerle bu durumu paylaşmadın ise, üzgünüm iş işten biraz geçmiş. Orda herkesin problemini çözmek için canla başla uğraştık.
Yarışmacı değilsen de şunu diyebilirim, teknik ekip seni ilgilendirmez.