gecen senenın basarılı fınalıstı mensucat santral anadolu lisesi olarak yıne turkce grup calma ıddasında devam edıyoruz..busene ''pentagram-lions in a cage''calacagız..
vokal+gitar:serkan soyak
bass:alparslan bıyık
solo gitar:gökhan demirdağ
davul:helin koç
herkese basarılar..2007 dvd lerını ızlemeyı unutmayın..kasdav.netten..