Allahım yine ufak bi tartısma olmus burda su topic burda acılınca insanlar özellikle kavga etmek istiyor sanki :) neyse sıkmayın canınızı gecen sene Rammstein - Du Hast calmıstık bu sene ne calıcagımızı söylememe kararı aldık süpriz olsun hesabı artık kime süpriz olur bilmiyorumda yani eglenceli olsun amacıyla söylemiyecez kasdavda 5 inci senem bu sene hadi bakalım dede olucam hala daha calarım heralde :D