Cok şükür hic bir sorunla karşılasmadık zamanında aynı sahneyi paylasdıgım yasıtlarım adamlar simdi calısıyorlar ben hala daha calıyorum Rammstein Keine lust caldık seste bir problem yasamadık dogal olarakta seyirci azdı eger finale kalırsak umarım basta bir yerde oluruzda herkez dinleyebilir kötü caldıgımızı düşünmüyorum! Özellikle Elerki ve Tümere cok tesekkurler! Selamlar
Hayrdarpasa Teknik Okulları
Rammstein - Keine Lust
Kaan Jeff ACUROL - Gitarist
Bu arada bazı arkadaslardan söylenti duydum yok dısardan adam getirdiler diye arkadaslar bu yarısmaya 4 senedir Haydarpasa teknik okulları adına katılıyorum beni tanıyan tanır Bkz. Elerki! onun dısında okullar cok kotu degildi sanırım jüri finale okul secmekte biraz zorlanıcak herkeze başarılar!