Benim okullarıma laf yok! Kırırım dövürüm :P
Bu sene herşey saat gibi işliyo bunun sağlanmasında yarışmacı arkadaşların da payı yok değil herkese teşekkürler. Yarını da alnımızın akıyla atlatırsak dünya ahret Kasdav anlayışında çığır açıcağımızı düşünüyorum :)
Tümer Güçlüer. Evet o benim.