Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Elemeleri @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • Elerki • 10 Mart 2008 00:00 • #633017
    Bostancı Gösteri Merkezinde üç buçuk günü geride bıraktık sonunda. :) Ben aynı dönemlerde aynı kulisleri o zamanlar yarışmacı olarak paylaştığımız arkadaşlarımdan oluşan bir ekiple çalışıp bu seneki yarışmada arkadaşlarımıza rehber olmaktan çok mutluyum.Hepimiz yorulduk ettik ama sanırım en azından yarışmacı arkadaşların az ya da çok mutlu mesut,güzel anılarla BGM'den ayrılmasını sağlayabildiğimizi ümit ediyorum.

    Ekibime,yani;CansuX2,Evrim,Burcu,Faruk,Aydın,Masis,Onur,Erkin,Barış,Tümer'e tek tek teşekkür ediyorum.Ayrıca çalıştığımız diğer ekiplere ve tüm okulların gruplarına teşekkürlerimi sunuyorum. Güzel zaman geçirdik bence. :)

    Finale aynen devam diye ümit ediyorum.İyi geceler herkese! :)
Bu konunun tüm mesajları