Her zamanki gibi ses dengesinden yakınıldığını görüyorum, hem de soundcheck sonrası sahneden inerken bir sorunları olup olmadığını sorduğum o kadar yarışmacının halinden son derece memnun olduklarını belirten tepkilerinden sonra. Yakından tanık olduğum ve belirtmek istediğim bir şey var ki o da teknik ekibin sırf yükümlülüklerini yerine getirmek adına bir şeyleri geçiştirmeye değil katılımcıların performansını arttırabilmek için sürekli çözüm üretmeye çalışmış oldukları. Sahneye çıktığınızda, teknik eleman arkasını döner dönmez ses seviyenizle oynamanız genel ses dengesinde tahmin edilebilir bir rahatsızlığa yol açar ki bunu tahmin etmek pek de zor değil. Dolayısıyla daha gerçekçi özeleştirilerde bulunmakta fayda var.
Pek yorucu, pek keyifliydi. Bizim onlara olmaya çalıştığımız kadar bize yardımcı olmaya çalışan, kulisteki seviyesiz hal ve davranışlarımıza katlanan, "Biz yarışırken..." diye başlayan hikayelerimizi dinleyen, en iyi şekilde dinleyebilmek için sahne arkasından juri önüne depar atmamıza neden olan tüm okullara teşekkürler :)
Tekrar görüşmek üzere,
Burcu Güney