ayrıca cevabını veriyim gibi konuşmalara hiç girme.herkes orda işini yapıyordu.eğer sorun yaşadıysan ekipmanından dolayı yaşamışsındır.
10 Mart 2008 Pazartesi | Yazan: didyou
zaten farkındaysan boşuna birşey yazmak istemiyorum demişim, kimseyle forum köşelerinde tartışmaya meraklı değilim. cevabını veriyim derken ben kimseye kıl olmadım vs durumunda bir açıklama yapacaktım ama direk tartışma olarak almışsın, nedir bu tartışma merakı anlamadım zaten... vokalin konser başıda beni monitöründen duyması ama konser başladıktan hemen sonra duymaması da eminim ekipmanımın bir sorunudur, neyse dediğim gibi kimseyle tartışmaya girmek istemiyorum, olan olmuş..