geçen sene intaş lisesi adına katılmıştım.. biraz olaylı bir elenmeydi bizimkisi ama şimdi hoş bir anı sadece.. o sahnede olmak ve o heyecanı yaşamak başka birşey.. bu seneki okulların hiçbirini izleyemedim istanbulda olmadığım için ama kendi okulum hakkında güzel şeyler duydum.. umarım eğlenen ve eğlendiren gruplar finalde olur ve müzik dolu bir final yaşanır..
birisi söylemiş kim hatırlamıyorum ama istanbul'da olmak vardı gerçekten..