pardon anlayamadım, sana karşı bir terbiyesizlik mi yaptım? muhattap olmadım diyorsam tartışma çıkmasın mevzu uzamasın diyedir. ama benimle ne derdin var anlayamadım hala tartışma ortamı yaratmaya çalışıyorsun. beni düşündüşün için sağol ama bu 7. konserimdi, daha önce de hiç bir ton sorunu yaşamadım(bir önceki kasdav da dahil). pekala ben çaldığım tonun farkında değilim, grup arkadaşlarım soundcheckten sonra niye ton iğrenç, studyodaki tonunu geri yakalamalısın falan dediler?(soundcheckte ben dokunmadım pedala hatırlarsan). ayrıca bir gitarist kendi tonunu ayarlayamıyacak kadar aciz midir? tek ricam tizi kısmandı, ama amfinin ayarları değiştirilemez dedin. bende pedaldan tizi kapatıcak kadar kısmak zorunda kaldım, bu sefer pedalın karakteri baslı oldu tabi ki. neyseki başka bir tonmaister geldi ve tizi amfiden kıstı ona ne kadar teşekkür etsem azdır. sonuçta o soundcheckteki ve konserin başındaki tondan daha iyiydi konserdeki tonum, tek sorun grup arkadaşlarımın beni duymamasıydı. bu yüzden hata yapabilirdik ama olmadı hiç bir hata çok şükür. neyse daha fazla uzatmanın alemi yok bence, olan olmuş sen de takılma bence bu kadar..