Eğer ki As I Lay Dying'le finale kalınıyorsa , Gripin'le finale kalınıyorsa ben izlemedim performansları ama benim gözüme batar . Ayrıca biz ( Nuri Cıngıllıoğlu Lisesi ) o performansımızla kalamadıysak , İstek Acıbadem Lisesi o performansıyla kalamadıysa , Haydarpaşa Lisesi o performansıyla kalamadıysa , Fatih Anadolu Lisesi ( Anadolu olmayabilir ) o performansıyla kalamadıysa ben gene bu jüriye saygı duymam . Jüride bir saygı duyacağım Burak Gürpınar vardır gerisinin doğru dürüst bir eleme yaptığını sanmıyorum . Özellikle de Gripin elemanının .
Jüri müri alınmasın bir program yazın bilgisayarlar değerlendirsin artık bizi çünkü herhangi bir kişi/kurumun biz genç müzisyenlerin heveslerini kırmaya asla hakkı yok .