Ha bir de söylemeyi unuttuğum herkesin bana katılacağını düşündüğüm Otakçılar Lisesi var . Eleman tüm soloları attı ve de son soloyu sırtında attı . Kimin sololar ? Cacophony . Yani Jason Becker ve Marty Friedman . Dünya'nın en büyük virtüözlerinden bu adamlar . Adam çokta temiz çaldı ama onlar da çıkamamış .