3 daldada girdik ama sadece yorummuz geçti elemeyi demekki bir sorun vardı jüride bunu gördü yapıcak birşey yok artık yoruma yoğunlaşıcaz.dediğim gibi her sene bu muhabbetler oluyor.olmasa garip olur ELerkinin dediği gibi.ayrıca sırtta solo atmak,gitarı öyle böyle çalmak bunlar değil jürinin aradıkları ozman finale hepimiz gitarlar sırtımızda çıkalım!
Mensucat Santral Anadolu lisesi/ Gkn