Son olarak eğer mümkünse jürinin değerlendirme kriterlerini bir şekilde öğrenebilir miyiz ? Daha sağlıklı yorumlara ve özeleştirilere gitmesi için .
13 Mart 2008 Perşembe | Yazan: •DrumBanger•
Bunu en iyi onlardan öğrenebiliriz.Herkesin kafasında bir grup mantığı olabilir ya da 'İstediğim budur!' mantığı olabilir.İsterseniz kasdav.net'ten iletişim linkinden telefon vs deneyebilirsiniz.6 senedir takip ediyorum yarışmayı 4ünde yarışmacı 2sinde çalışan olarak ve her sene bu şekilde yorumlar olabiliyor ve cidden sizi anlıyoruz çünkü biz de yarıştık zamanında.Elendik de,finale de kaldık ödül de aldık yani hepsini yaşadık.Eminim ki biraz geçtikten sonra sakin kafayla daha çok kendiniz gibi düşünüp yorum yapabileceksinizdir öfkeniz,üzüntünüz geçtikten sonra.Son olarak ekleyebilirim ki bu tür yorumların olmamasını hak eden bir Kasdav senesi yaşıyoruz bence 6 sene içindeki en düzenlisi diyelim.