sadece adımız geçtiği için cevap hakkımızın olduğunu düşünüyorum..
sen kendi elenmene istediğin kadar isyan edebilirsin ama bunun içine diğer okulları örnek verip bunlar finale kaldıysa tepkiliyim gibisinden birşey söylemeye hakkın olmadığını düşünüyorum..
ama bunu da ilk günün sinirine veriyorum çoğumuz yaşamışızdır..
şuana kadar hiç şunu çaldık bunu çaldık diye artistlik yapmadık.. forumu okursan genelde başkaları övdü biz teşekkür ettik..
ama sana tavsiyem..
bence As I Lay Dying ' i ezecekken, veya başkalarını ezecekken, bi kez daha düşün.. dünya senin görüş alanından, müzik zevkinden ibaret değil.
kesinlikle konuyu uzatmak için yazılmış bir yazı değildir. ama aldığımız 20 övgünün yanına ilk defa bir yergi aldık. adımız geçtiği için cevap vermek zorunda hissettik hepsi bu.