Arkadaşlar bu yarışma 'popüler müzik yarışması' olarak geçen bir yarışma.Yani ne çalındığı çok önemli değil nasıl çalındığı çok öönemlidir.Aslına bakarsanız bunların hiçbiri de önemli değildir.Orada Dream Theater gibi grupların çıkmış olduğu sahnede 3000 kişiye (zamanında 6000'e de çalınıyordu ahh ahh) çalmış olmak çok önemli bence.•DrumBanger•'la konuştuk yarışma hakkında ve yarışmanın asıl amacının isminin aslında dışında olduğuna karar vermek gerektiğini düşündüğümü söyledim kısaca.Bunun dışında önce yazdıklarımı da tekrar okumanızı rica edeceğim. :)