13 Mart 2008 Perşembe | Yazan: BetterOfDead2
Yorumumda size değil şarkıya laf etmiştim . Yanlış anlaşılma olmasın . Sonuçta burada hepimiz müzik yapıyoruz , emek harcıyoruz asla kişiye hareket etmek kimsenin haddine değil . Ama gene de yanlış anlaşılma için özür dilerim .