Okulun finale kalsaydı bu yorumları yaparmıydın diye düşünüyorumda yüzde 2000 eminim yapmazdın ne gitarist tanırdın nede baterist.Acaba diğer yazılanları bakıyomusun senin gibi durumu tepetaklak çeviren başka biri daha varmı diye düşünüyomusun.ama olsun hiç kimse bişey bilmiyor senin gibi bir otoriteyi finalde göremeyeceğimiz için bir kez daha kahrolduk.