ya da senede 30milyarı çıkarcan gözden ödül almak için
13 Mart 2008 Perşembe | Yazan: a_me_what
Kanıt varsa lütfen devam et. :) Ayrıca o jüri koltuğunda kim oturuyorsa otursun liseli bir ekipten daha çok tecrübesi vardır ve profesyoneldir ki albümü vardır.Bunu kabul etmemiz gerek.
Arkadaşlar.Tekrar yazdıklarımızı okumanızı rica ediyorum.Biz herkesin iyi anılarla sosyal bir etkinlikten ayrılması için elimizden geleni yaptık.Ama eğer 109 okulun finale kalamayan kısmı devamlı bunu yaparsa bizim de artık elimizden birşey gelemez sanırım.
Herkese müzik dolu günler dilerim.
Rehber ekipten, Elerki