öylemi? çok paralı iyi okullarmı? boş versene biri çıksın Mensucat Santral Anadolu lisesi çok paralı bi okul desin? bitanesi çıksında bunu söylesin?para mara yok arkadaşlar bu yarışma içinde boşuna çenenizi yormayın.emeklere saygı gösterin orda bir sürü insan bizlerin iyliği için çalışıyor.gerek rehberler gerek teknik ekip.bende sorun yaşadım bunu Elerkide gayet iyi biliyor.hatta 2 şarkımızın finale kalmasının sebebi berkide budur ama ben çıkıp kimseye sataşmıyorum.lütfen sizlerde bişeylere söylenmek yerine daha iyisine daha güzeline çalışın.