50 ytl konusu çok saçma. grubumuz 3 kişi bu arada.
Otakçılar mevzusu hakkında katılıyorum. böyle daha birçok okul sayılır. bence bu jürinin o an ki durumuna bağlıdır. her yarışmada bunlar olur . otakçılarla kulis arkadaşıydık. dedikleri şey : " yapmadığımız tek şey takla atarken solo atamamak. " ve haklılarda.