mezunu olduğum hüseyin avni sözen anadolu lisesini en başta tebrik ediyorum yorumda kaldılar finale. sonrasında rehberi olduğum dame de sion,mensucat ve kandilli kız lisesini tebrik ediyorum. buna ek olarak da performanslarını çok beğendiğim fatin rüştü zorlu (en en çok evet), HEV, istanbul lisesi,KAL,kadıköy güzel sanatlar ve st benoiti bir de davulcuları rulez olan keali tebrik ediyorum kocaman. sonrasında pop çalanlar öncelikli olmak üzere tüm finalistlere benden alkış. i love pop evet bu bi gerçek. yarın rehber ekibin nerdeyse yarısının (cansu cansu erkin onur tümer) sahneye çıkacağı dash ve woo hoo konserine rıddıma bekliyorum bu tebriklerime karşılık. hani kutlama manasında. bir de kavga etmeyin gençler seneye kalırsınız olmadı ya. ben iki sene kalamadım 3.de kaldım finale sıra size de gelir:D
rehPer cansu ö.