Yani yazmayayım diyorum ama ben bir şey yazmak istedim . Tartışmaya açık . Ben sahnede bageti düşürdüm ve parçayı bageti alana kadar tek elle çaldım . O aralıkta en önde olan insanlar bageti düşürdüğümü görmemiş , videoda gözükmüyor . O kadar hızlıydım ve de şarkıyı kesmeden devam ettirdim , sololarda falan kendimden bile geçtim ve bunu yüz ifademe baya bir yansıttım . Bence profesyonelce bir davranıştı . Bunun değerlendirmesi sizce bize eksi olarak mı artı olarak mı gelmiştir ?