Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Elemeleri @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • DrumBanger • 15 Mart 2008 00:00 • #633262
    Yani yazmayayım diyorum ama ben bir şey yazmak istedim . Tartışmaya açık . Ben sahnede bageti düşürdüm ve parçayı bageti alana kadar tek elle çaldım . O aralıkta en önde olan insanlar bageti düşürdüğümü görmemiş , videoda gözükmüyor . O kadar hızlıydım ve de şarkıyı kesmeden devam ettirdim , sololarda falan kendimden bile geçtim ve bunu yüz ifademe baya bir yansıttım . Bence profesyonelce bir davranıştı . Bunun değerlendirmesi sizce bize eksi olarak mı artı olarak mı gelmiştir ?
Bu konunun tüm mesajları