arkadaslar biz Erkut Soyak Lisesi olarak ilk kez katılıyoruz kasdav'a okulla alakalı bir olaydan dolayı hiç bilet satmadık ve beste dalında finallere kaldık lütfen bilmeden eleştirmeyelim.yalnız ses sisteminin finallerde daha iyi olmasını dilerim... Erkut Soyak Lisesi