katılmayın ne demek..durumu duzeltmek yerine bırakın gidin diosn..biz hakkımızı arıyoruz..duzelmicekmi hiç bu durum.?benim demek istedigim finallere kalan bicok okul gusel caldı ama kotu okullarda su an finaldeler...daha iyi okullar vardı finali hak eden..cdyi alan herkes izlesin final gruplarını ve karar versin baska soze gerek yok.