Ben Cuma günü oradaydım ve çoğunlukla kuliste bulunduğum için düzgün dinleyemedim grupları.Gruplar hakkında yorum okumak için de facebook'tur, kasdav'ın kendi sitesidir, garajdır her yere baktım ama tebrik ederim sizleri.Saçma sapan polemiklere girmekten müzikle ilgili, "başlıkla ilgili" yorum yapmayı unutmuşsunuz.Şuraya gelip benim gibi kasdavla ilgili bilgi almak isteyen insanlar önce sizin kavgalarınızla, gerçekten konuyla ilgili yorumları ayıklamak zorunda kalıyor yani.Az buz da değil hani bir saattir okuyorum burada... Neyse diyip geçmeden önce sizden rica ediyorum; lütfen konuyla ilgili bilgi almak isteyen insanların işini zorlaştırmayın.
Ayrıca rehberlerin hepsine çok teşekkürler, çok ilgilendiler bizle :)