Bizim ve okulumuz için gerçekten süper bir yarışma oldu. Hepimiz çok eğlendik :) Özellikle Beşiktaş Atatürk Anadolu'yu ve Notre Dame de Sion'u tebrik ederim başarılı performansları için. Rehberimiz Cansu ve ön elemedeki rehberimiz Masis'e çok teşekkür ederiz. Yarışmada çıkıp çalan her arkadaşımızı tebrik ederiz.