Galiba yazdığım yazıları beğenmeyip siliyolar hm hm hm.
Tamam o zaman şöyle yaziyim özetle:
Çok iyi bi geceydi, rehber ekipten Tümer Güçlüer olarak sorularınıza burdan yanıt verebilirim çemkirmemeniz, kızıp sinirlenmemeniz kaydıyla. Elerki garaj'ı açmicam diyodu en son patlama yaşanıcak diye :)