İlk başta katılan herkese tebrikler..Güzel ve eğlenceli bir yarışmaydı..özellikle kulis arkası çok eğlenceliydi..Beni en çok etkileyen okul düzenleme bölümünde Fatin Rüştü idi..Şarkının içine smoke on the water ı koyarak harika bir hava katmışlardı şarkıya..ödül almasak bile katılmak ve birşeyler üretmek güzeldi..ödül alan arkadaşları tebrik ederim..