yumuşacık bir kasdavdan sonra ben de yazayım dedim=P yarışmacı finalist okullara en uslu finalistler ödülü vermek istiyorum=) çoğu finalist bostancıya 2 kez çıkıp kasdavın tadını çıkarmak olayını kavramış bence.
bütün ödül alan okulları tebrik ediyorum özellikle sahnedeki bitmeyen enerjileriyle Fatin Rüştü Zorlu Lisesini ve beste birincisi Galileo Galilei (doğru mu yazdım?) italyan lisesini (yürü bee emre=) ve bikaç gün öncesinde yaşadıkları sarsıcı olaya rağmen çıkıp çalan ayazağa ışık lisesi...
İstanbul erkek lisesinin hatasız çalıp ödül alamamasına , Baal'ın bestede yardırıp sadece 2 ödülle dönmesine, Galatasarayın bi o kadar yardırıp eli boş dönmesine ve Kenan evrenin davulda ödül alamamasına cidden çok üzüldüm :/ st.benoit'ten Tuna'nın bestede yaşadığı teknik problem de dahil...
güzel bir kasdavdı yine de, seneye görüşmek dileğiyle