Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Elemeleri @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • kardel • 30 Mart 2008 00:00 • #633320
    Ödül alan herkesi tebrik ediyorum.Biz(beşiktaş atatürk) beste ve vokalden de ödül bekliyorduk ama alamadık sağlık olsun bir şeyler doğru gitmemiş demek ki.Hev ,st benoit(özellikle düzenleme) ve kadıköy güzel sanatlar vokali çok iyilerdi bence bir de kuliste otururken fear of the dark duydum giriş kısmı çok etkileyiciydi seyreden arkadaşların da katılması falan çok güzeldi.Yalnız st benoit yorumda gitarla ilgili sorun yaşadı çok yazık oldu.Herşeye rağmen güzel bir organizasyon ve çok keyifli bir deneyimdi benim için.Rehberlerimiz de acayip ilgililerdi gerçekten onların da işi zordu.Özellikle masise teşekkürler;)
    Baal davul-ilker
Bu konunun tüm mesajları