Ödül alan herkesi tebrik ederim güzel bir final oldu dün:)
Benim favorilerim alman lisesi ve galatasaraydı fakat benim talihsizliğim herhalde beğendiğim okullar ödül alamadı.
Bunun dışında beşiktaş atatürkü çok beğenmiştim onlardan daha fazla ödül bekliyordum.
Seneye görüşmek üzere:)