Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

11. Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması Elemeleri @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • yiitt • 1 Nisan 2008 00:00 • #633328
    Selam arkadaşlar
    Ödül alan arkadaşları tebrik ediyorum. Biz de ödül alamadığımıza üzüldük ama neyse yaptığımız işten ben memnunum. Tanıdık tanımadık kim varsa tüm gazı verdiler sahneden inince:) . Hatta herkes gibi ben de elemeden daha iyi çaldığımızı düşünüyodum.(Bugün izledim de videomuzu)Tabi dolayısıyla ödül alırız bi iki tane diye düşünüyoduk ama alamadık cover grubu olarak. Asıl galatasaray lisesinden en iyi besteyi bekliyodum fakat bi şey alamadılar çok şaşırdık topluca. Napalım bu sefer coverfestte görüşürüz:) (Bu arada child in time söyleyen elemanı ayrıca tebrik ediyorum :)

    Yiğit Üstündağ- Alman lisesi sarışın gitarist
Bu konunun tüm mesajları