emin olmadan konuşmak istemedim ama artık eminim..
finalden sonra ilk defa birşey yazma ihtiyacı hissettik intaş lisesi olarak..
öncelikle ödül alan alamayan herkezi tebrik ederim.. dinlediğim kadarıyla herkes sahnede üstüne düşeni yaptı.. en azından herkesin eğlendiğini düşünüyorum..
finale kalmadan ödül alan gitariste gelince bu doğal birşey olabilir.. ama bu tabi ki ona ukalalık hakkını tanımaz tanımamalı.. yinede tam emin değilim ama youtube da videomuzun altına "gitaristlerin traş" gibi bi yorum yazmaktan çekinmemiş.. o videoda gitarların sesini biz bile zor ayırt ediyorken nasıl da duymuş hemen traş olduğunu.. yetenekli çocuk seni.. bu başarının altında bi mütevazilik beklerdim.. yanılmışım..