tamamda yanlış anlamışsın biraz kendimde caldıgımdan dolayı siz kötüsünüz muhabbetinde degil bi kaç yeri salladıkları için öyle dedim her açıdan kötü olmadıkları kesindir sesiniz tabi duyulmaz tonemaister kısarsa hep.. şöyle bişey de var söliim bahçelievler lisesi sahnedeyken baran arkadaşım solo atıcagını sölüyor adama diyor ki abi bak amfi overdrive da distortiona alırmısın tapping yapıcam falan adamın cevap de get ulan seninlemi ugraşıcam şimdi ve bir el hareketi ve intaş lisesindeki arkadaş k.bakma moruk yanlış anlaşılmışım..